Hoe kom ik in mijn Adobe account waar ik mijn licentie(s) kan beheren?

Inloggen op uw Adobe account

  1.  Ga naar www.adobe.nl
  2. Klik op AANMELDEN (rechts bovenin uw beeldscherm) om AAN TE MELDEN.
  3. Voor het AANMELDEN heeft u uw ADOBE ID nodig.

Bent u uw ADOBE ID vergeten klik dan op “wachtwoord vergeten” en volg de instructie.

Staat rechts bovenin uw beeldscherm geen AANMELDEN, dan bent u op deze computer reeds met een ADOBE ID ingelogd. Als dat gedaan is met een verkeerde ADOBE ID dan moet u eeerst AFMELDEN en vervolgens AANMELDEN met de juiste ADOBE ID.

U bent nu aangekomen in uw Adobe Account. Hier zijn 2 opties:

  • Account beheren
  • Team beheren

In Account beheren kun je o.a. zien wanneer de software qua datum afloopt. In Team beheren kun je licenties toevoegen en kun je bepalen WIE met de Adobe softare mag werken (Gebruikers).