Klantenservice

Onze medewerkers staan voor je klaar

+31 (0)513 – 41 77 90

ma t/m vrij - 7.30u t/m 17.00u

FAQ

Direct antwoord op jouw vraag

Chat online

Gebruik de chatfunctie

Mail

Stel je vraag per e-mail

Heb je een vraag?

Om je zo goed mogelijk te informeren hebben wij een selectie gemaakt van veelgestelde vragen. Als je een vraag hebt is het belangrijk om deze pagina eerst aandachtig te bekijken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via email, chat of telefoon.

Bekijk de meestgestelde vragen

Per telefoon
Klantenservice: +31 (0)513 – 417 790(lokaal tarief)
Ons klantenservice-team is bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag: 07:30 tot 17:00 uur
Weekends: gesloten.

Per mail
Je kunt ons bij de veelgestelde vragen een vraag stellen. Dan zie je ook gelijk het antwoord. Staat het antwoord er toch niet bij? Stuur dan een e-mail via ons e-mailformulier. Wij streven er naar je binnen één werkdag een persoonlijke e-mail terug te sturen. Op maandag behandelen wij de e-mails van het weekend.

Mail naar klantenservice@softdirect.nl

Per chat
Tijdens de openingstijden van onze klantenservice kun je ons ook per chat bereiken. Via de chat heb je direct contact met één van onze teamleden.

Adresgegevens
Softdirect Nederland B.V. & Tools4Sign
Jousterweg 39
8506 BG Haskerhorne
Nederland

Hier zijn wij te vinden

SoftDirect, Jousterweg, Haskerhorne, Nederland

KvK-nummer: 01077626
BTW-nummer: NL805632918B01
Rekeningnummer (IBAN): NL90RABO0334797136
BIC2: RABONL2U