Archieven: Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

1. Bestellen bij SoftDirect

Het bestellen bij SoftDirect is heel eenvoudig geworden. Met een aantal klikken heeft u uw bestelling geplaatst. Vaste klanten bestellen op rekening en ontvangen kortingen als ze abonnementen bij ons hebben lopen. Kortom; U bestelt gemakkelijk, snel en goedkoop bij SoftDirect.

 

  1. Plaats u bestelling in de winkelmand
  2. Ga door naar het afrekenscherm
  3. log in of reken af als gast
  4. Selecteer uw gewenste betaalmethode
  5. Bestelling plaatsen

Verpakken pakket

Bestelling worden zorgvuldig en in passende verpakkingen verpakt. Elke bestelling wordt met een Track & Trace verzonden en voorzien van een sticker “Uitlsuitend afleveren op dit adres” om misverstanden te voorkomen

4. Verzendbevestiging

Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt, krijgt u een verzendbevestiging. In deze bevestiging vindt u in de bijlage de factuur en de verzendcondities van uw product of dienst.

Fysieke bestelling

Bij een fysieke bestelling krijgt u ook nog een Track & Trace nummer. Hiermee kunt u gemakkelijk uw product traceren.

Digitale bestelling
Bij een digitale bestelling, zoals een lijntekening van een voertuig of grafische software. Krijgt u een download link met installatie instructie toegestuurd