Archieven: Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat is de procedure van retouneren?
1. Bestellen bij SoftDirect
Het bestellen bij SoftDirect is heel eenvoudig geworden. Met een aantal klikken heeft u uw bestelling geplaatst. Vaste klanten bestellen op rekening en ontvangen kortingen als ze abonnementen bij ons hebben lopen. Kortom; U bestelt gemakkelijk, snel en goedkoop bij SoftDirect.
- Plaats u bestelling in de winkelmand
- Ga door naar het afrekenscherm
- log in of reken af als gast
- Selecteer uw gewenste betaalmethode
- Bestelling plaatsen
Verpakken pakket
Bestelling worden zorgvuldig en in passende verpakkingen verpakt. Elke bestelling wordt met een Track & Trace verzonden en voorzien van een sticker “Uitlsuitend afleveren op dit adres” om misverstanden te voorkomen
4. Verzendbevestiging
Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt, krijgt u een verzendbevestiging. In deze bevestiging vindt u in de bijlage de factuur en de verzendcondities van uw product of dienst.
Fysieke bestelling
Bij een fysieke bestelling krijgt u ook nog een Track & Trace nummer. Hiermee kunt u gemakkelijk uw product traceren.
Digitale bestelling
Bij een digitale bestelling, zoals een lijntekening van een voertuig of grafische software. Krijgt u een download link met installatie instructie toegestuurd